Portada

PSICOMOTRICITAT, ESCOLA I CURRÍCULUM

OCTAEDRO CATALAN
05 / 2017
9788499219219
CATALAN
Pedagogía

Sinopsis

La psicomotricitat ha d'estar situada en un marc de coheréncia pedagógica dins el projecte educatiu de les escoles. La finalitat d'aquest llibre va en aquesta direcció. Es vol posar de manifest com la psicomotricitat está present en la majoria de continguts i estratégies dels currículums de l'etapa d'educació infantil i del primer cicle de l'etapa d'educació primária. I també com les capacitats i competéncies d'ambdues etapes tenen una clara relació amb els continguts de la psicomotricitat. Aquest llibre pretén ser una eina útil per a tots els professionals que treballen la psicomotricitat en el marc escolar i en altres institucions que donen suport a infants que necessiten aquest acompanyament. També pretén ser un document de referéncia en la formació inicial de mestres i de psicomotricistes. Uns i altres hi trobaran fonamentació i recursos per elaborar la seva própia práctica i reflexió. El treball realitzat és fruit de la il·lusió i el compromís professional dels seus autors, citats a l'interior. Tots ells formen part d'un grup de recerca de la UAB i, des de diferents realitats professionals, desenvolupen la seva tasca en el camp de l'educació i la psicomotricitat.